Åh!

Sitter och kollar på resor....vill så gärna resa iväg. Skulle vara underbart med en massa sol och bad :)
Tänk att få ligga på en strand och bara lyssna till havets brus. Eller tänk att få sitta på nån fin restaurang med grymmaste utsikten och bara njuta av en kall öl tillsammans med bästa sällskapet man kan önska sig. Vore inte det underbart? Vore det inte helt fantastiskt att bara få vara i några dagar? Åh....
Imorgon åker ju min söta Hanna iväg till London, hoppas att ni får det super bra på resan :)
London, där har jag aldrig varit. Dom som varit där kan alla rekommendera det varmt, ska väl försöka med att ta mig dit en vacker dag.
Men just nu vill jag bara ha sol!!

Guss ska snart få sin spruta, sen blir det kisspause för hans del och efter det kommer jag att skutta i säng.
Ska nog läsa lite...eller ska jag lyssna på min cd jag fått låna av en arbetskamrat? Har inte bestämt mig riktigt.

God natt på Er där ute


Kommentarer
Postat av: Hanna

Taack gumman!! :) Ska ha det toppen i London!! :) Jag skickar en bild:) PUSSS

2011-11-24 @ 22:20:49
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0