hej och hå

Shiiiit jag har gjort VÄRLDENS tråkigaste grej, vet Ni vad ?
Betalat räkningarna.....blääää :(
Det måste vara det tråkigaste som finns ta mig 17 ?!
Ett litet tips som jag brukar göra så där ibland är att inte betala
räkningarna så snart jag fått in lönen utan vänta 1-2 dar så
hinner man känna sig lite rik ;)
Ja, ett litet tips så där när allt annat är mindre kul.
Hahahahahaha !

En sak till som jag funderade över då jag cyklade hem från träningen, vilket
land i världen tränar befolkningen mest i ?
Alltså om Ni frågar mig skulle jag svara Sverige.
Alltså folk är crazy när det kommer till att träna, iallafall här i Västerås
och kring Friskis.
Idag var det folk ÖVERALLT, folk som tränade, folk som sprang, folk
som cyklade, folk som red ja med mera med mera.
Ärligt, tror Ni inte att Vi i Sverige tränar ganska mycket
i jämförelse med andra länder ?
Den som vet kan väl vara snäll och svara :)

 
Skönaste bilden och kommentaren ;)

Aha, aha. Vad mer ?
Har haft en jätte fin dag på jobbet, lungt och skönt vilket resulterar
i ett bra jobb.
Hoppas på en lika fin dag imorgon.

Vet Ni, jag har börjat prata med en otroligt konstig röst.
Alltså jag gör till mig med rösten jätte mycket.
Till en början tyckte jag att det var JÄTTE kul och skrattade så
mycket åt mig själv ( hahahaha, I know ) men NU är det
bara jobbigt för jag kan inte sluta :S
Vad ska jag göra ?!
Pallar inte att snacka så här längre....AAAAAAAHHH !!
Hahahahahaha, nu när jag tänker på min
röst börjar jag att skratta :D

Satt och kollade på lite kort som jag inte sett på länge.
Korten är från Mr F's 30-års dag :)


Här ska min snygga kille till och hoppa fallskärm...


Här hoppar han !!


Efter hoppet fick han presenter till förmån av sina hjälteinsater ;)

Tänk vilken elak flickvän han har som fixar sådana saker som
ett fallskärmshopp.
Han brukar än idag fråga om jag den gången önskade livet ur honom...
men så var det ju INTE :D

Nu ska jag och Guss äta.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skriiiiiiv Nattis, SKRIIIV! :D pusss

2011-03-31 @ 21:20:28
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0