Tårtan.....

Skummis ?!
Är det fler än jag som inte kunnat komma in på sin blogg idag ?
Som sagt skummis ?!

Annars då ?
Med mig är det bättre, jag kan se ljuset om jag säger så.
Har mest bara snuva och känner mig lite matt just nu, på kvällarna
kan jag hosta och ha lite ont i kroppen men det
är deeeeefinitivt bättre :)

Måste bra checka av en del saker innan Vi kan gå vidare;

- Naglar = check
- Fotograf och filmare = check
- Smink = check
Nu kommer det bästa !!
Håll i Er !!
- Tårta.....= CHECK :D
Alltså Ni fattar inte hur många sömnlösa nätter den där
tårtan har inneburit för Oss...vadå för OSS ??!!
FÖR MIG !!
Är det inte lite så, alltså rätta mig om jag har fel då jag aldrig har gift mig förut och kanske
inte vet vad jag pratar om, men är det inte så att
man kanske som par delar upp vissa saker inför giftemålet ?
Alltså att den ena ta det och den andra tar det och sen
sammanstrålarman ( var uppmärksam på mina fina ord ;) ) för att
se hur långt man har kommit och om den andra tycker att det
man har att komma med duger.
Och mitt STÖRSTA ansvar var att fixa tårtan och det ser TUSAN i mig
bra ut ;)
Mr F's största bekymmer är nog...hmm...musiken eller maten tror jag.
Båda är nog ganska svåra, men han fixar det ska Ni se :D
Eftersom nu mitt ansvarsområde är löst kan jag nu lägga min tid
till och lösa alla dessa andra gåtor som måste tas itu med.
Känns så bra ska Ni veta, äntligen kan man få sova om nätterna igen.

Vänta Guss vill att jag ska fylla på hans pet-flaska
med godis...
Guuuh var det låter illa då han håller på med flaskan, men
det sysselsätter honom som 17 ;)

Hallå jag har glömt och visa Er mina nya möbler som jag har
gjort om lite.
Titta


Nå ? 

 
Ett gammalt hörnskåp med en massa plats att stoppa
saker i, toppen ju :D

Men det är ju nåt som fattas ?

AHA !! Lite färg kanske ?!


Taaaataaaaa !!

 
Jag älskar det !!
Gör inte Ni ?

 
En charmig nyckel i låset och mitt ljusfat är pricken över i:et

Jag är super duper nöjd !

Sen har jag även införskaffat mig en sånn här

 
Heter väl kakfat om jag minns det rätt, men här hemma finns inga
kakor så här får det lov att heta fruktfat ;)

Har även hittat en tillfällig plats åt fotölj nummer 2.
Komihåg att jag sa tillfällig....


Hahahaha !!
Jag tyckte det var gulligt...

Dock har Vi som Ni ser inget golv och inga lister än...
Vi har haft en heltäckningsmatta här inne tidigare, men den rev jag
ut för inte så längesen.
Den storyn ska jag ta och berätta nån gång, påminn mig om jag glömmer.

 
Komigen då, lite mysigt är det ju med nallar trots min ringa ålder ;)

 
Jag älskar mina kakformar

Nu ska Vi ta en kopp te här hemma och se en film, Mr F har ju
nåt på lager som alltid.

Nattis på Er


Kommentarer
Postat av: frederica

Jag måste vara super trög, men är det du/ni som ska gifta er? :))

Om, så är det ju helt underbart!



Fint skåpet blev :)Tar det lång tid att måla och så?

Jag vill med köpa lite gamla möbler och måla om. Det SKA jag hinna med i sommar :)

2011-03-03 @ 09:10:28
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0