Torsdag hela dan

Torsdag förmidda och jag har hunnit med en del :)
Började morgonen med en prommis med Jycken, sen
har jag diskat, dammsugit, torkat damm, plockat undan en massa
kläder och annat skräp och just nu sitter jag på balkongen
och dricker te och äter macka.
Vad ska man säga, en sånn underbar morgon kanske ?
Ska snart ta runda 2 med Gussi, sen ska jag
klä mig och iväg på utbildning mellan
13.00-16.30.
Har även bokat in ett cirkelfys pass idag tillsammans med
självaste HP :D
Ska bli kuligt som 17 !!

Igår var jag på spinnmedel igen, det var ju efter den
där cykeln jag hamnade sjuk i sängen i en vecka sist.
Men nu va jag på't igen och det funkade fint ;)
Jag och Sorkens föräldrar brukar spinna det passet ihop och himmel
och pannkaka vad Sorkens mamma är GRYYYMMM !!
Ja, pappa hennes är ju också bra men Anna-Lena hon är
nånting av det extra.
Ja, som Ni ser är träningen i full gång igen och det känns
ju skönt.
Inte för att jag dööööör om jag inte får träna, men jag
mår faktiskt bättre utav det.

Nehe, på med kängorna och ut med hunden :)

Ciaooois


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi ses ikväll, JIPPI WOOP! ;) PUSS <3

2011-03-17 @ 14:38:06
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0