Måndag och ledig

Tja :)
Nu är maten i full gång på spisen och jag ska iväg på ett
lunchpass.
Såg på nätet att det inte var Reza som håller i passet idag...hmmm...
kanske blir det ett spinningpass istället ?
Åker dit och kollar och sedan kör jag "ole dole doff" väl på
plats ;)

Igår somnade jag och Mr F innan halv 11, JÖSSES Vi måste
ha varit trötta.
Skönt vare.
Var iallafall vakna innan halv 9, så är det.

Annars ?
Inte mycket.
Kanske tar en sväng förbi stan med Jasse ?
Vi får se :)

Vad ska Ni göra ?


Come on !! Tell me vad Ni ska göra !!
Är nyfiken ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sluta "jobbet", hämta G, Laga mat, diska, sätta på G pyjamas och göra iordning för natten, sätta han framför bompa, sova 10 minuter, lägga G och sen duscha och sen isäng.. ;) haha

Jepp min vardag de.. :)

PUSS!

2011-03-21 @ 13:55:32
Postat av: Natta

HAHAHAHAHAHAAHA XD

Låter nice :D



Puss på Er 2 <3

2011-03-22 @ 10:45:03
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0