Hej hopp

Sitter och kollar på blocket efter en liten bil till mig själv :)
Har SETT en som jag VILL ha, men det var en kille som körde omkring i den
på stan så jag vet inte riktigt om den bilen är till salu :S
Hoppas jag hittar en likadan !!


En riktigt bra sida måste jag säga

Idag har jag jobbat och nu är det ÄNTLIGEN helg :D
Är ledig hela helgen och det ska bli så sköööönt.
Har inget inplanerat, men det är nästan skönast så....iallafall för
min del.
Annars blir jag så stressad, för att vara uppbokad hela sin lediga tid
är stessande för mig och då blir allt bara bläää och jag struntar då
hellre i det.
Låter ju synd, men så ser det ut.

Har också hunnit med att träna idag, intensivpass på Friskis.
Trodde att magen min skulle trilla av efter alla situps, men den
är olyckligtvis kvar.
Hahahahahaha !!

Måste få i mig nåt att äta....
Är GRYYYMMMT sugen på tacos eller spagetti och köttfärssås !!
Kan Ni också bli sugna på spagetti ?
Ååååh, nu dregglar jag :(

Got to go !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0