Hallå !

WIIIHOOO !!
Ska snart iväg på spinning, nice som attan ;)
Har faktiskt lite träningsvärk sen igår, måste komma ihåg att strecha idag....

Igår var jag i Stockholm...igen ;)
Träffade min underbara vän och hennes två pojkar.
Alltså helt ärligt den ena är sötare än den andra och vise verse
så jag visste knappt vem utav dem jag skulle gulla med :S
Vilket dilemma jag måste ha haft va ?!
HAHAHAHAHA !!
Åååååh, vill tillbaka NU !! 
Måste ju gulla lite mer.


En myyyyycket gammal bild på mig och
lilla Christianne, han blir 2 år i september
och har fått en liten bror för lite mer än 1 månad sen.
Åååh, han är ALLTID så här gla :D 

Vägen hem från Stockholm var HEMSK !!
Jag grät...nästan, hade jag gråtit hade jag sett ännu mindre
så jag var tvungen att inte gråta.
Anledningen till att jag hade gråten i halsen berodde på
att lyktorna mina hade gått :S
Jag var tyvärr tvungen att köra med helljus och det var
det VÄRSTA jag varit med om !!
Jag bad till Gud att snälla ta mig bara hem så lovar jag att
ALDRIG göra nåt så här dumt igen, SNÄLLA !!
Och han tog mig hem :)
Måste fixa dom där ljusen, är nog en säkring som har gått eller
så är det den mest uslaste kvaliten på lampor jag
varit med om ?!

Nej, nu måste jag kila.
Träning som sagt, sen jobb.

Vi höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0