Hahahahaha !! Driver NI ?

HAHAHAHAHAHA !!
Tillåt mig småleeeee :D
Jag var som sagt i Södertälje igår och jag säger
HERREJÖSSES !!
Är detta sant ??!!
JAG DOOOOOOOOG !!
Den ena var fulare än den andra :S
Helt ärligt vissa klänningar hade KEDJOR !!
Ärligt talat KEDJOR...är det normalt ?
Så här var det, försök Er att se det här framför Er;
Tänk Er en vit klänning, STOR och PUFFIG, lägg på en massa paljetter, tillsätt
sedan 100 tals fjärillar och 500 rosor.
Nu kanske Ni tycker WOW ENOUGHT, men faktum är att
dem har lyckats klämma dit några STORA fejk diamanter och en
himla massa strass.
Och sist men absolut INTE minst dessa kedjor :S
WHATS WRONG liksom ?!
Så nej och nej och NEJ, där fanns inget för mig.
HAHAHAHAHA !!
Kan inte sluta garrva över det jag tvingades se på igår.
Man frågade också om råd, typ;
- Hej, kan Ni rekommendera nåt ?
Och så tar dem fram en sånn där klänning och kallar den för
"BESTSELLER".
OOOOH MYYY !!


Den här klänningen är ENKEL om jag jämför med dom jag
såg igår !!

Just nu sitter jag hemma hos mamma oxh pappa.
Har ätit och nu ska jag hem till min lilla hund och Mr F, dem
är också hungriga :)

Jag hör av mig senare ikväll.
Bye


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: HAHA nej det tror jag verkligen inte att du gör!:)

2011-03-13 @ 16:45:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0