Grattis till Emil och alla oss andra !

Jaha, då var man ledig i 2 dar framöver :)
Känns ju toppen måste jag säga !!
Vaknade halv 1 och gick då en sväng med Guss.
Mr F hade redan hunnit åka innan jag vaknade.
Solen skiner även idag, det är ju UNDERBART.
Nåt som däremot är mindre underbart är att jag måste städa...
Dammsuga och moppa golven....blä.


Gussis söta rumpa från imorse ;)

Det är ju hur skönt som helst att promenar just nu, dock
måste jag erkänna att jag har det där
problemet som man ofta kan få vid den här tiden på året, nämligen;
-Vad ska man ha för jacka !?
Alltså ska man ha vinterjackan eller vårjackan ?
En del fryser man ihjäl eller så svettas man ihjäl....hmmm, det är svårt det där ;)

Titta vad jag hittade under promenaden :D


VIDEKISSAR :D
( Hahahahaha, kolla min tjockisskugga. Höll på att svettas ihjäl.... )

Nu börjar det bli vår va ?
Videkissar och Tussilagos, det är vår de ;)

Idag ska Vi hem till Emil och Sorken, Emil fyller år imorgon men Vi
firar honom idag.
Tänk va gla han är över att hur många miljoner som helst firar honom runt om i
världen, han säger det VARJE år vilket innebär att han nu har
sagt det i snart 23 år...
Det är nämligen Persiskt nyår - Norouz !!
Så gott nytt år till mig och alla Er andra som också vill vara med och fira :D
Och GRATTIS till Emil förstås.

Nu måste jag städa om nåt ska bli gjort här hemma.

En ska till.
Ärligt talat när man säger så här va menar man egentligen;
- Kan Du vara snäll och ta med Dig dörren när Du går ?
Detta MÅSTE kunna missuppfattas på nå vis ;)
Hallå en ska till !
Ordet MISSUPPFATTAS var ju hur kul som helst att stava till !!
Dubbla konsonanter ÖVERALLT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0