studenten

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, föööör
viiiii har tagit studenten fy f*n va vi är bra :D

Hahahahaha, kommer Ni ihåg ?!
Åååh, HerreJössös så längsen det var ;)
Hanna påminde mig på sin face imorse, vad sa hon hela 7 år sedan ?!
Ooooh, mamma va tiden går fort.
Ska iallafall snart iväg på Jasses student.
Tänk när Jasse nu tar sin student finns det inga fler i min familj som
ska ta studenten, alla har då tagit den.
Konstig känsla....
Får vänta på Alexs student som kommer att bli här näst, det vill säga om en
8 år eller så för att han fyller ju trots allt 10 år nu i år ;)
Men den som väntar på nått gott !!

Hinner faktiskt inte skriva så mycket mer för snart är Fassan här
och ska plocka upp mig.

Vi får höras senare.
Hejpa


Kommentarer
Postat av: Veronica

hahha ja sju j-a år har gått.. helt otroligt.. :) tänk vad mycket vi hunnit med under tiden! :) Du ska juh gifta dig, jag har unge och pia har hus, hanna har emil.. :) HAHA :) (nej då..)



Vi e vuxna, skrämmande men sant. :/ :)

Du får komma på gabbes student också om du vil.. ;) puss!!

2011-06-10 @ 10:30:03
Postat av: P-L

Hahahhahhahahaha... Ja vi alla har lyckas.. ;)



Får jag oxå komma på Gabbes student?? Ähhh jag räknar med det.. ;D

2011-06-10 @ 17:10:12
Postat av: Hanna

Vänta ni bara, snart har jag både unge, hus och bil! Man vet aaaaldrig hur fort det kan gå mina damer;) psus

2011-06-12 @ 12:45:56
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0