Ooolalalaaaaaaaa, i love u baby !

UNDERBART !!
Vad ska man säga, har varit de mest underbaraste
dagarna den här veckan.
Vilket väder, vilka vänner, vilken pojkvän och bästa familjen <3

Igår kom Verre från Dalarna BARA för att hänga med Oss tjejer ;)
En sådan ära va ?
Vi var super glada över att ses igen.
Måste också passa på att säga GRATTIS till Verre som tog
sin examen, bra jobbat Sötnos Du är en klippa !
Vi gick och åt på Grekiska, mums och slurp sa det bara.
Sedan tog Vi en runda på stan....


Inne på Gina och testar solglasbrillor, gillade Hannas mest

Efter stan åkte Vi hem till mig.
Där bjöds det på både det ena och det andra.


Ooooooh, åt tills Vi storkna !!

Till "efterrätt" blev det chips ;)
Efter en stund kom Pia, då var Vi bara tvugna att ta en
promenad för förstoppningen var ett faktum....

Då alla åkt hem for jag vidare till Mr F's päron och
hängde där en stund...ja, till närmare halv 1.
Sen slängde jag in hunden i bilen och åkte hem och mot sängen.
Sov till halv 9 imorse, pigg och glad.

Nu ska jag klä mig för snart vankas det jobb.
Men först hem till Mr F's päron igen för att se vad dem bjuder på
för gott ;)

Ha en fin dag i solskenset.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahah :)

TAck bästa du!! :) Hade det super mysigt med er igår! Har verkligen de bästaste vänner! TAck för att ni finns! <3

Stor puss!!

2011-06-04 @ 13:02:24
Postat av: Hanna

TOPPEN DAG & KVÄLL!! :D Puss på dig! <3

2011-06-04 @ 13:32:59
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

PUSS <3

2011-06-05 @ 05:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0