Massa struntprat

Hej hej heeeeeej :D
Läget ?
Bra eller ?
Här är det bara fint, lite sugen på att sova bara men annars
är det great !
Har precis kommit hem från vääääärsta grillfesten, hehehehe.
Åt som bara den så nu ser jag ut som en svullen bäver...inte
lika kul måste jag erkänna.
Ska läsa min nya bok, Anna Jansson's bok Silverkronan den verkar bra.
Har dock bara kommit till sida 37, men iallafall ;)

Hmmm....nånting mer ?
Jag undrar hur min lillebrors tatuering blev ?
Har inte fått nån bild som sist, ska be om att få se den imorgon.
Tror den blev riiiiktigt fin.

Dax att släcka taklampan och tända lampan på nattduksbordet för
här ska läsas.

ÅHHHHH !! Jag vill börja mitt nya jobb NU :D

På söndag kommer min farbror hem från Iran och då smäller det.
ÄNTLIGEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0