ledig idag med

Men ÅH !!
Bibblan är stängd idag och min bok som är slutläst....blää.
Får väl låna en ny imorgon på jobbet :)
Alltså Ni fattar inte HUR skönt jag har haft det dom här lediga dagarna !!
Plus att jag har EN ledig dag kvar innan jag börjar jobba
igen imorgon kväll.
Det är ju fantastiskt !!
Vad som händer idag kan jag inte svara på, med tanke på vädret
så händer det nog inte så mycket.
Det är ju därför det sklle vara PERFEKT med en bok ;)

På tal om vädret, var det NÅGON som missade smällarna
inatt ??
Ingen va ?
Nej, vem 17 kan ha missat dom !?
Jag trodde ta mig tusan att dom slog ner överalt omkring mig, var
dock för feg och trött för att gå upp och kolla.
Ja, jössös så det small iallfall.
Men annars har ju dagarna sett bra ut med all denna värme, jag
har nästan kreverat vid ett flertal tillfällen tack vare solen.
Men man ska inte klaga :)

Nu börjar jag bli ganska trött i ryggen av att sitta på den här stolen, så jag
lägger ner detta för en stund.
Men jag lovar att återkomma med ett senare inlägg där
jag ska plocka med en och en annan bild.

Hej på Er tills dess !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0