koko

Såååå här va, jag är vaken ;)
Har dock varit det sen halv 2, men det var inte förrens NU man fick en lugn stund.
Hehehehe, orka överdriva.
Har cyklat med Guss till Konsum och handlat, lagat mat och
väntar på att den ska bli klar.
Annars inget nytt.

Natten som var gick SUPER !
Var inte trött vid ett tillfälle inatt, det ÄR ju otroligt.
Hoppas bara att resten av sommaren blir likadan.
Helt ärligt måste jag erkänna att det är helt ok att jobba natt.
Vet dock inte hur länge jag skulle orka i längden, men nog alltid
är det skoj.
Inatt ska jag jobba med bland annat Lisse och då kan
det hände grejer.
Det har exempelvis funnits en massa munkar kvar på morgonen när han
har jobbat natt, JIPPIE :D

Igår var det meningen att jag skulle förbi Apoteket och köpa sånna där
ögonbindlar, ja ja få inte för Er nå snusk nu.
Jag ska ha dom på mig när jag går och lägger mig på morgonen, kan
ju hända att solen lyser vid nåt tillfälle och DÅ kan dom ju vara bra.

Vet nu hur glad min Snyggve blev över sin present ?
Han blev jätte gla och använder nu sin present varje da :D
Mr F är helt klart den bästa ( sorry guys men så äre ) !!

 
Detta var vad han fick

Nu ska jag hoppa ner i badkaret och läsa lite, alltså
jag ska bada och duscha också inte bara ligga där och läsa
vilket jag hoppas att Ni förstod.

Hejsan !


Kommentarer
Postat av: Verre

nej vadå`?! Jag förstog inte, skulle du hoppa i badet? eller läsa? ;) hahaha



2011-06-21 @ 21:38:56
Postat av: Natta

DIG Verre ska jag spö nästa gång Vi ses <3

2011-06-22 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0