en ganska lugn och lång dag

Attans bananer !!
Hur kan jag ljuga så ?!
Jag skäms....Ni måste förlåta mig :(
Jag lovade ju att jag skulle återkomma med en massa
bilder ikväll, men nu är det så här att Jasse är här och då vill jag
inte sitta framför datan hela kvällen.
Just nu sitter hon på dass så jag kan passa på att smyga in med ett
litet inlägg.
- Jaaaaaaaaa Jasse, Du kan allt ta och sitta där en liten stund till !!
Så där ja ;)

Idag har jag inte gjort mycket.
Har dock hunnit med en runda på ICA MAXI med Emil, Sorken och Jasse.
Köpte inget speciellt, bara en massa käk.
Joooo, sen köpte jag en vattenmelon.
Höll på att svimma då melonskrälle kostade mig nästan 80 kronor !!
Himmel och pannkaka va jag kände mig rånad :(
Har inte vågat hugga i den än då jag är rädd för att den inte ska
vara god heller.....

Jag och Jasse har tagit en sväng runt och delat ut en massa
inbjudningskort, hur kul som helst.
MEN vid sista anhalten flyger ytterdörren upp och där står en liten
pojke och blöder i huvudet.
Mamma hans skakar och ber om hjälp.
NATURLIGTVIS hjälper jag till !!
Det är ju för Gudas skymning MIN plikt att rycka in om olyckan är framme.
Lilla pojkilojki, jag tröstar honom och lugnar ner mamman hans
som också får möjlighet att ringa efter någon som kan
komma hem och vakta dem andra barnen medans hon åker
upp med pojken till barnakuten.
Pojken var jätte ledsen och ville INTE alls åka in och sy.
Jag lovade honom att jag skulle ringa doktorn och säga att
han ska vara snäll mot pojken ANNARS får han med mig
och Gussi och göra.
Då blev han lugnare och klädde på sig för att sedan följa med
mamma till sjukan.
Hoppas att allt gick bra, ska höra av mig igen imorgon <3

OJ !! Nu är Jasse klar !!
Ciaoo för ikväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0