möhippa vare !!

OBS !! Detta inlägg kommer att innehålla massor av gubbar !


IIIIIIIIIIIIIIIIIIHH !!
BÄSTA DAGEN NÅGONSIN !!

Igår var min möhippa :D
Hahahahaha, kan inte sluta skratta då jag tänker på den.
Hade såååå kul, det var helt underbart.

Allt började med att alla mina vänner överraskade mig hemma, vi
åt frukost tillsammans, på med utstyrseln och sen bar
det av ut på stan.
Under hela resan hade jag ögonbindel, jag älskade btw denna bindel
för då slapp jag skämmas lika mycket eftersom jag inget såg ;)
Hela dagen skulle jag samla pengar till kvällen, fick ihop
ÖVER hela 600 kronor ( ja, svenska kronor ;) ) !!
Hallå hur gryyyyymmm var inte jag då, ja det är sant
jag fick hjälp av mina kära ibland ;)
Sedan blev det uppdrag efter uppdrag.
Skulle samla ihop en massa saker genom att be om dom av folk, typ
en sko, en tändare, en tia, en strumpa osv.
Fick äktenskapligaråd från folk på stan, bästa tipset
jag fick var nog att man skulle älska varandra, bra va ?
Efter alla uppdragen var det dax för ZUMBA :D
Alltså vet ni huuuuuur kul det var !?
Jag vill börja på zumba NU !!
Men fy 17 va stel och osexig jag kände mig, hahahahahaha !
Älskar zumba.
Svettig och äcklig bar det av till relexen på Öster Mälarstand, guuuuuh
så fint det är där.
Dit ska jag och Mr F åka och käka nån dag.
Sen blev det käk, fy 17 va jag längtade efter mat nu...
Flera uppdrag efter det och sen hem till Sorken för att göra sig iordning.
KROGEN NÄSTA :D
Hahahahaha !!
Har inte varit ute sen näsan min gick av så jag var liiite smått närrvig.
Men jag kom hem hel och hållen.
Hade hur kul som helst.
Dansade som aldrig förr, var till och med på stolpen och högtalarna och
hade mig :cool:
Ytterligare uppdrag på krogen, jag och mina vänner skulle utföra en
dans på scenen med steg från zumban.....
Hahahahaha, attans va seeeeeexiga vi var !!
Jag doooooog !!
Har ALDRIG bjudit så mycket på mig själv som jag gjorde igår.
Kycklingdansen på ICA Skrapan, dansat på högtalarna, tjänat pengar på gatan, U name it !

Tack alla mina underbara nära och kära för ALLT Ni gjort för mig !
Jag älskar Er så mycket och högt att orden mina inte räcker till <3
Är också så otroligt glad över att ni alla kom så bra överrens och att ni
nu har fått Er nya vänner.
Kommer att bli TOPPEN on the wedding :D


Fixar cash till Oss ;)


Mera cash, man tackar och bokar OCH dansar :D

Ni ska vet vad jag gjorde för 1 krona, 1 KRONA dödade jag mig för !!
Men det var de värt ;)


Nervös inför vad som komma skall...


Skrattade dock som aldrig förr, ZUMBA !!

Vi var alla som sagt såååå sexiga.


Vätskepause, denna gång bara vatten ;)


Heeeeelt slut efter relaxen, men mer skulle det bli


Fick presenter av alla där jag skulle gissa vilken present
som var från vem och vad den skulle symbolisera för Oss
Denna råtta är från min BÄSTA Tess <3


Jag och min Gos är snart på väg ut

Nu kommer min Älskade !!!!!!
Har saknat sönder mig efter honom <3

Kommer mer sen ska Ni få se :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ihhh jaaa det var verkligen en toppen dag!! och jag är så glad att jag fick vara med att dela den med dig och de andra tjejorna!!! Du är GRYM Nattis, och jag blir så glad när jag läser och ser att du verkligen gillade det vi ordnade för dig!! Det har varit super kul att planera och fixa, och jag är faktiskt lite ledsen att dagen är förbi.. hahaa! Men som sagt, nu stundar bröllopet och jag längtar! Ska bli så kul att se dig bli fru Hanna:)



Puss på dig... och duuu: "har ni barn i bilen?!" :P



<3

2011-07-25 @ 00:32:11
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Veronica

Underbar dag med underbara människor. :)

Älskar dig! <3

2011-07-25 @ 12:01:26
Postat av: Natta

Men Ni är ju helt FANTASTISKA :D



PUUUUUUUSS <3

2011-07-27 @ 05:13:57
Postat av: Hanna

Åhhhhhh.. det var SÅÅÅ KUL!!!! :D PUSS<3

2014-07-07 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0