lååååååång dag med en massa gjort....som vanligt ;)

Jag skulle behöva en stor stark......HAHAHAHAHAHA !!
Alltså det är INGEN alkisvarning över mig utan jag
anser bara att jag skulle behöva det :)
Sliiiiiiiiter som ett djur under ALLA timmar på
dygnet ( ja, även då jag sover ) så en BIG STRONG one
skulle sitta där den ska ;)

Jag säger bara ALL KÄRLEK till mina närmaste <3
Ni är mer än allt GULD värda.

Kul att jag har finnar....eller jag menar BÖLDER i hela
mitt fejs då :(
Förklarde för dem omkring mig att om jag får hjärtstille ( peppar, peppar )
och dem inte känner någon puls på
halsen eller handlederna mina kan dem ju alltid
peta på finnen vid min näsa för den har GARANTERAT
egen puls :S
FY 17 VA ONT DET GÖR !!

Hmmmm, va mer.....
Ska snart ut med jycken och sen ge honom käk.
Efter det vet man aldrig vad som händer.

JIPPIE i helgen är jag ledig, ska bli
fantastiskt.
Vad ska Ni hitta på ?

Nu ska jag köra hem Emil och sen ut med den
lurrviga.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0