Tvättbärda, en i hemmet och en på magen

Nu är jag färdig tränad, jobbad och mättad :)
Vad mer kan man önska sig ?
Var som sagt på ett medelpass idag, kul som vanligt men idag
pressade jag mig själv liiiiiite hårdare.
NU HELLSKOTTA VILL JAG SE RESULTAT !!

Det var en lugn och skön kväll på jobbet, patienterna
var snälla och goa så kvällen flöt på utan bekymmer.
Ska tillbaka imorgonbitti så jag ska faktiskt ta och gå och knyta mig....kanske
att jag lägger mig bredvid Mr F i soffan och myser lite ;)

Ska bara visa vad jag fick i mitt paket härom dagen.


Ganska stort paket, mycket spännande ;)


Titta !! En gammal tvättbräda som jag valde att snygga till lite


NÅÅÅÅÅÅÅ ??!! Erkänn då


Klistrade dit klämmor där jag skrev veckodagarna på, så nu kan
man även använda denna som en "Komihåg-tavla", smart inte sant ?

Nej, nu ropar soffan och Mr F på mig.
Jisses va efterlängtad man är då !!
God natt på Er alla

Undrar om jag skulle ta och moppa golvet imorgon :rolleyes:
Hmmm....borde, men....Ääääh, det om nåt är väl inget annat än
förspilld kvinnokraft inte sant ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jätte fint! :) fasen vad du kan! :)

2011-02-01 @ 10:43:20
Postat av: Natta

Tack Söta :)

Man gör så gott man kan ;)



Puss

2011-02-01 @ 12:15:53
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Filmblaskan.se

Man tackar, man tackar!

2011-02-01 @ 12:34:37
URL: http://www.filmblaskan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0