Trettondan

Morning på Er
Sovit gott ?
Hoppas !
Själv hade jag inga som helst problem att somna
om igår.
Dock är jag lite trött då jag vaknade av
ett ljud som lät som en torktumlare
med en konstig "fjong" på
slutet.
Innan jag kommit på vad det var
som lät var ideerna många.
Tillslut får jag en knuff i sidan.
- Natta ? är det Gastons mage som låter ? undrar Mr F.
Japp, det var det.
Vi försökte båda att ignorera magen hans....men till
ingen som helst nytta :S
Jag gick upp och tog en promenad, nu har han
fått mat, magen hans har tystnat och jag ska också ta och äta nåt.


Har Ni sett nåt Sötare :love:

Jaha, vad ska Ni hitta på idag då ?
Många som är lediga idag ?
Jag har iallafall mitt på det torra....jag ska
jobba :)
Hade önskat att jag var ledig, mamma och
pappa ska laga pizza och det vill jag
också ha :(
Aja, jag får äta rester imorgon ;)

OJ !! Jag glömde !!
GRATTIS SPARRISEN TILL KÖRKORTET !!
Du kanske tror att Du är fri nu ?
Men glöm det !
Så länge Du är tillsammans med Jasse är Du fast :D
Hehehehehehe !
Nä, men allvarligt.
Grattis igen och ta det lugnt nu, Du har som sagt
några års prövotid och det är inte
värt några som helst risker med en chans till att
förlora lappen.
Lycka till.


Minns då jag tog min lapp....aaaaaaaah, en sån känsla !!
Freedom var ordet.

Lova mej en sak nu, att ha en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0