Fagersta

JÖSSES Amalia va jag har haft mycket för mej :D
Och JÖSSES igen för jag måste kila snart igen.
Klockan min har för få timmar på dygnet, nån som vet vart man kan
köpa en klocka med iallafall 36 timmar på ?
Inte ?
Nehe, kanske får jag ta och uppfinna mig en ;)
Fast det hinner jag nog inte...

Nu ska jag snart dra mig vidare mot Fagersta, där vankas
det inflyttningsparty hos världens finaste Anna.
Hon har bullat upp med chips för MIN skull denna fantastiska
lördag, Love U Anna.

Idag har jag redan hunnit springa på loppis med min lillebror.
Stackars Emil som måste följa med mig öööööööverallt, hehehehe.
Bilder på vad jag köpte blir jag tvungen att lägga upp senare för nu
måste jag klä mig.
Ska plocka upp Maria, så nog får jag ett pratglatt sällskap med mig
till Fagersta alltid ;)

En sista fråga.
Är verkligen filmen " Aladdin och Rövarnas konung" en lämplig
titel på en barnfilm ?!


Hahahahahaha !!
Ja, jag vet det är BARA jag som är sick och inget annat :D

Puss på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0