Effektiva jag

Klockan slår snart 11:00 och då ska jag befinna mej i bilen
påväg till Friskis igen.
Lunchpass med Reza innan jobbet.
Jag måste erkänna att jag är riktigt effektiv, om man nu
får skryta lite ;)
Nu på morronen har jag ätit frukost, gått med hunden och
lagat spagetti och köttfärssås och nu träna.
Nå ?? Effektiv eller vad ?
Hoppas att det här fenomenet håller i sig nu....hehehehe.

Vad ska Ni göra ?
Bara ta det lungt eller jobbar Ni också ?
Hur som helst hoppas jag att Ni alla får en fin dag :)

Jo, satt och kollade på en massa bilder och hittade dom här.
Nån som vet vem denna kille ser ut som ;)

 
Hahahahaha !! Jag och Jasse höll på att garva läppen av Oss då Vi såg honom
på hotellet i Korfu :D
Mamma vill sjunka genom jorden ;)

Nu, upp å ivääääääääg !!


Kommentarer
Postat av: Jag

ÅÅÅÅÅ !! Va heter han nu igen, han med den där talande katten ?

Är det Långafarbrorn ?

2011-01-10 @ 18:06:50
Postat av: Natta

Näääääära ;)

2011-01-10 @ 23:27:25
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0