Popcorn och Ramlösa

Aha, då var Antikrundan slut för idag.
Riktigt nice program att se på den där "Rundan" :)
Va sa Du ?
Hur gammal jag är ?
Vadå, måste man vara gammal som gatan för att gilla Antikrundan eller ?
Nehe Du, programmet knäcker ju !

Idag var jag som sagt på stan och för första gången i min livshistoria
åt jag på stan....ensam !
Japp, jag skulle egentligen ta med mig maten hem, men jag höll på att dö
av hunger :S
Gick in på Spicy, beställde mitt käk, slog mig ner vid ett bord och började
bläddra lite i en tidning.
Maten kom inom några få sekunder och där kunde jag sitta i godan ro
och käka min mat och njuta av min egentid.
Så att äta själv var inte så illa som jag hade trott :)
Nästa gång ska jag testa att gå och fika själv, hahahahahaha !

Jo, titta vad jag har köpt.


Var dom inte riktigt tjusiga ?
Mjooo, jag är då ganska nöjd

Annars har det inte hänt så mycket, varit hemma hos mamma, pratat
med pappa som kommer hem på söndag från Iran.
Då har han med sig nåt fint åt mig, hoppas jag....
Det är ALLTID så spännande att se vad man får av honom när han kommer
hem från sina resor.
Förr brukade jag ofta önska mig saker, men idag gör jag det inte länge.
Jag kan säga så här, det blir inte riktigt vad man tänkt sig alla gånger ;)
Men det spelar ju ingen roll, för jag vet att han ALLTID gör sitt bästa och det
är trots allt det enda som betyder nåt för mig.
Tack pappa vad Du än kommer hem med !

Just nu sitter jag och äter popcorn och dricker Ramlösa, gott.
Kanske låter och smakar det lite fattigt, men det är smällar man får ta
då det bara är torsdag än.

Imorgon jobbar jag kväll, sen kör jag lördag och söndag dag.
Ja, som Ni ser har jag hela min helg uppbokad, hoppas att Ni
också ska hitta på nå kul i helgen.

Verre, hur går det ?


Håller "Tummen" för Dig !

Snart kommer min snygga pojkvän hem, ska sätta på lite
te åt honom.

Ciaoooo

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

tackar =)

2011-02-03 @ 21:41:56
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Jajjemen :) alltiallo!

2011-02-03 @ 21:50:08
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Veronica

Hahah snygga pjucks.. :)

har inte hört nåt ännu, väntar med spänning.. :)



Du antikrundan e juh as bra.. :) jag följer alla dom där programmen, antikerundan, äntligen hemma och byggfällan mm.. :) HAHA

´jag skulle nog säga att vår ålder e 25++.. haha



PUSS!!

2011-02-04 @ 09:04:41
URL: http://ensamstarkmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0