Vad ska jag göra ?

Jag tvättar och städar, jag bygger en biiii....fel låt, riktigt så
kul är det faktiskt inte att hålla på med sådana
saker.
Men det måste ju göras så det är bara på't igen liksom.
Här om dagen då jag skulle tvätta hann jag bara tvätta 1 filt
för sen var det nästa man på turs tvättid, jag tjuvade några
minuter från den då....sccchhhh ;)

Har varit ute med Guss, vilket tråkigt väder :(
Man blir ju ledsen på riktigt.
Kan det inte bara sluta snöa ?!
Bläääääääääää !
Och blöt blir man, neeeej blääää sa jag !

Jo, jo, jo !
Idag hade jag ju den där redovisningen av vår rapport, i JÖSSE NAMMEN va det
gick bra då :D
Fick till och med en liten applåd och ett TJOOHOO av någon, vem det var
spelar ingen roll för jag blev gald för det.
Vi hade verkligen gjort ett bra jobb, kändes såååå skönt att
kunna svara på alla frågor som folk hade angående vårt område.
Känns jätte skönt att vara klar då dem andra har
lite kvar.
OMG va skadeglad jag blev då ;)
Nääh, men ärligt man blir ju lite glad över sig själv och det
måste man ju få bli, lyssna bara på det här;
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!


Och så här glad var jag då jag fick gå en runda med Guss
i snöstormen nyss :)


Guss står och stirrar på rådjuren, inte för att man ser dem
men dem befinner sig i den där stjärnan jag har gjort på bilden ;)

Ikväll går jag nog ut och äter med jobbet, har beställt mat redan så det
blir väl till och traska ner :)
Men OM Mr F vill ha mig hemma så stannar jag gärna, hehehehe.
Annars måste jag nog gå, Vi ska tacka av en kollega som slutat och en
annan kollega som fått barn.
Ja, jag går nog.

Igår fick jag ett paket från H&M.


STOOOORT vare ;)

Men jag behöll BARA det här ynka lilla linnet...
 
Okey att det var fint, men komigen !
Ett linne ?!

Så där gör jag jämt, H&M kan inte gilla mig ?!

Nej, nu måste jag ner i tvättstugan.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0