bröllop !

TJOOOHOOO !!
Jag är fortfarande så glad :D
Dock tror jag inte att jag någonsin kommer att sluta glädjas över
vårat giftemål så det är bara att vänja sig vid denna
ständigt glada känsla jag har inom mig <3

Till Er som undrar om jag känner någon skillnad
nu som gift än vad jag gjorde tidigare är mitt svar JA :D
Klart man känner skillnad trots mer än 5 år tillsammans !
Mr F är ju min MAN nu och inte sambo, pojkvän eller snubbe
utan MAN.

- Har Du sambo ?
- Jag är gift !! 
Fatta den !!

Här om kvällen ringde Mr F och väckte mig då jag somnat på soffan.
Blev väl inte så där stormförtjust över ett samtal så sent....
- Mmmmmm....
- Tjena Frugan det är jag !!
- Meeeeeeeeeen heeeeeeeeeej !!
Hahahahaha och se så glad jag blev över det ;)

Mer till Er som undrar över all bröllopsplanering så kan jag säga att det inte 
gått heeeeelt smärtfritt fram :S
Jag ska berätta aaaaaaallt för Er.....om jag minns allt ?!
Dock är jag bara så glad att Vi nu är gifta så allt det
där som varit kan man nu bara skratta åt och äntligen få pusta ut.
All stress, all planering, all tid Vi lagt var då mödan värd för denna dag <3

Lite bilder kanske ?
Okey !!
Dock kommer det bara på Oss nu, men seeeen
kommer det att komma MER :D









Roligaste dagen någonsin !!
Synd att den tog slut så snabbt ;)

Jag ska som sagt berätta om ALLA "missar" nån dag, måste dock ta det
i omgångar då det är en maaaaaaaassa !!

Avslutar med denna

Puss på min Prins Filip <3

Nu IKEA med PL !!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0