massa prat i kvadrat

Meeeen hallå??!!
Jag borde ju ha blitt snickare istället :D
Hahahahaha!!
Idag har jag hamrat och spikat och skruvat och kånkat
och burit och ibland även svurit....men bara ord som satan och helvete ;)
Fint som attan blev det, hoppas bara att mannen min
tycker detsamma?!

Jag har fortfarande såååå ont i ryggslutet, tror det är där jag har
mest ont och så strålar det liksom ut i benen.
Var hemma hos Mr F's morbror igår, HEEEEELA gänget
var där och sa hej då till deras moster och hennes barn från USA.
Tänk va snabbt tiden går?
Känns som om det var NYSS dem kom hit och överraskade Oss
på bröllopet, men det var 2 veckor sedan.
Jag har ju inte visat vad Vi fick av dem i present!!
Det måste jag göra...dock inte nu.
Jo, tillbaka till gårdagskvällen.
Jag snackade lite med Mr F's kusiner och Janette som
också hoppar och skuttar på Friskis berättade för mig
att hon inte har tränat på 2 månader och MÅSTE börja nu igen för annars
får hon såååååå ont i ryggslutet och sedan strålar denna smärta
ut i höfterna??!!
Hallå det är ju så jag har det!!
Det betyder med andra ord att jag måste börja träna igen!!
Jag ska göra det, men jag vill vänta tills semestern är slut ;)

Imorgon fyller Jasse år.
Tänk att tönten blir 18 år imorgon!
Helt otroligt va stor hon har blivit....och gammal jag blivit.
Dock blir det inget firande imorron då hon ska iväg, men i helgen
smäller det ;)

Nu ska jag och mossan till ICA.

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha jag har också konkat möbler och skit idag. shit man blir juh alldeles slut.. :) haha



saknar dig! PUSS!

2011-08-17 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0