i lied....

Jag borde sova vid det här laget.....så varför gör jag det inte?
Knasigt det där.

Alltså ni kommer att slå mig om jag säger det här igen men....
guuuuuuuuh så mycket jag har gjort idag !!
Ja, självklart har Mr F varit med på ett hörn, men
jag har gjort saker som egentligen inte hör till bröllopet men som
trots allt måste genomföras.
Exempelvis har jag tappat bort mina nycklar...ATTANS !!
Var dämed tvungen att försöka få nya, skämdes som en hund
och ljög för kvartersvärden och sa att jag blivit bestulen :S
JA JAG VET !!
Men jag skämdes som TUSAN och nu känner jag mig ÄNNU
ruttnare då jag berättat det för Er :(
Hoppas att våran högre makt kan förlåta mig ?!
SNÄLLA !!??
*Hoppas*

Idag var vi i kyrkan och tränade och gick igenom
programmet allesammans.
Det gick bra iallafall ;)
Vi åt god mat och hade allmänt mysigt.
Sedan for vi hem, jag gick och ljög en sväng om nycklarna
och Mr F satt med bordsplaceringarna.

Imorgon bär det av för att ta det sista med "mat-killen".
Då ska den sista toutchen göras ;)
Hoppas jag....

ÅÅÅÅÅH !!
Idag såg jag en sånn fin brudklänning !!
Hade velat vända bilen, åka tillbaka och köpa den då
vi körde förbi.
Men jag har ju redan en och tur är väl det ?!
USCH !!
KAn inte ens tänka mig hur jag skulle må om jag
inte lyckats hitta nån :S
Nej, nu pratar vi om annat.

Kanske ska vi sluta prata nu helt och hållet, borde
som sagt sova då vi ska upp
tidigt imorgon....

Måste också passa på att säga att jag har VÄRLDENS bästa
familj och vänner <3

Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0