vilken tur då

Sitter och väntar på att köttet ska bli klart, sen åker jag en sväng "förbi"
Hallsta och dumpar lite käk där.
Har hört att det finns en liten hungrig människa där ute ;)
BARA köttet kan rappa på lite !!


Bli klart nån gång !!

Aha, då har Guss fått sin diagnos...
Tänker inte nämna den här för då får man väl lov att skämmas ögonen ur
sig ?!
OKEY !! Sluta tjata, jag ska berätta ;)
Guss är översexuell.
Japp, det är sant han är det.
Jag vet inte om jag ska SKRATTA eller GRÅTA ?
Jag tror jag gråter en skvätt för det var då tusan i mig
INTE billigt att få den diagnosen på print :bigeyes:
MEN vet Ni hur duktig han var eller ?
Han var såååååå jädra duktig att jag höll på att svimma !!
Han låg på rygg när dem gjorde ultraljud ÖVER en halvtimme, min
Söta.
Sen gjorde dem en MASSA andra otäcka saker, men det
vågar jag inte nämna....
Vet Ni vad Mr F säger när Vi nästan är klara ?!
OMG !! Ville sjunka genom golvet.
Han ba;
- Ååååh, nu Gussi har Du varit duktig.
Vi ska åka till Mc donalds och köpa en hamburgare till Dig sen !
HAHAHAHAHAHAHAHA :D
Jag tror tanten dog där en smula då hon hörde honom säga det.
Väl ute frågar jag om han var tvungen att säga så.
Då svarar han;
- Ja, men det är ju sant. Vi brukar ju göra det, vadå skäms
Du över det eller ?
Mjooo, jag gör väl det ?!


Sötaste bilden på lilla Elsa och STORA Gaston <3

Är iallafall glad att det inte var nå "större" fel på vår Sötnos.

Nehe, dax att checka av hur det går med det där
krokodilköttet.
Syns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0