Låååååångfredag

Tjooohooo, tjooohooo !!
Om jag får tro nåt så tror jag att det här kommer att
bli en bra dag :D
Ska strax iväg och träna och sen blir det
en massa jobb.
Jobbar som sagt heeeela helgen så jag ser fram emot
en massa påskgodis på jobbet så att jag orkar
heeeeela helgen igenom ;)
I NEED SOME CANDY !!


Dagens frulle, sååå gott !!
Lite kall mjölk på det här så...muuumuumuuuu  ;)

Spegeln min är också målad.

 
Förutom att den är liiite lortig så belv den ganska fin :)
( Måste dit och putsa NU )

Aha, ahaaaa...OJ !! Klockan !!
Måste klä mig och packa väskan.
Till middag ikväll på jobbet blir det Mr F's GODA lasagne :D
Alltså den är sååååå god att jag nästan vågar mig på att säga
att det är den godaste lasagnen jag ätit....ja, jag vågar nog det !

Hoppas att Ni alla får en fin Låååååångfredag

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0