komigen då solen !

Jag tar inte åt mig, Ni kan skylla på mig.
Ingen fara jag förstår och vet om att det är mitt fel att inte
solen skiner idag ;)
Så är det ju JÄMT när jag är ledig !
Sitter nu i soffan och ser ut på balkongen, Mr F spelar och jag
suckar till.
- Vad ? undrar han.
- Vädret, såklart ! svarar jag.
- Aaaah, visst är det skönt med lite sånna här dagar imellan åt ? säger han lättat.
VAAAAA !!?? Näääääh, ge mig sol !!
*SUCK*

Ska snart iväg och träna, blir ett spinnmedel på Rockis.
Är som sagt ledig idag så Vi får väl se vad jag hittar på.
Vill åka iväg en sväng, men det är en envis tant som har satt P
för det.
Kan hon inte bara ge sig ?

Jaha då var också påsken över och det gick ju snabbt.
Tur att jag har liiiiite påskmat kvar i kylen så man kan
njuta iallafall en dag till utav den fina helgen som varit.

Nehe, jag måste verkligen ta vara på min mikroskopiska ledighet.
Dax att dammsuga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0