jorå, det rullar på !

Men hej å hå på Er !
Haft en fin dag ?
Dum fråga, jag vet ;)
VEM kan inte ha haft en bra dag i detta fina väder ?!
Min dag har varit toppen.
Just nu sitter jag här hemma och Guss ligger här bredvid och gnager på
sitt ben.
Mr F är på väg hem och Vi ska tillsammans se en film, Mongol heter den.
Verkar riktigt bra, dock är den verklighetsbaserad och det kan
göra mig liiiiite illa till mods :S
Varför ?
Jo, för jag tycker inte att det är kul då det händer hemska saker i en
film som dessutom har hänt i verkligheten....det gör mig lite ledsen...
MEN jag ska se den ikväll :)

Jaha, hur går det för mig och mina kollegor på jobbet då ?
Jo tack, bara bra.
Lite rörigt kanske, men det får man ju räkna med.
Har flyttat en MASSA saker idag.
Vi har BARA sprungit upp och ner och upp och ner från den ena
våningen till den andra, tillslut visste jag inte
längre vart jag var utan blev tvungen att stanna upp och tänka, hehehe.
Men det har varit kul att genomgå denna flytt.
Dessutom är det ÄNNU roligare nu när Vi ALLA är tillsammans.
Hihihi, så mysigt att få prata med sina "gamla" arbetskamrater på
lunchrasterna och få gå från team till team för att hjälpa till.
Dock är jag ledig nu i 2 dagar så Vi får väl se om jag
inte får abstinens efter att få jobba då det är så roligt ;)

Titta, titta !



och...

 
Lite gammalt bråte som jag ska ta och snygga till lite.
Självklart ska Ni få se det färdiga resultatet senare ;)

Hmmmm...ska nog börja måla med en gång !!
JA !!
Kanske att jag hinner klart innan Mr F kommer in genom dörren.

Hej svejs så länge !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0