god morgon

Morrn på Er.
Då var även jag vaken eller ja, jag är kroppsligt här men
inte själsligt.....vill sova vidare.
Men, men what to do ?
Only gå upp och göra det man ska, nämligen gå till skolan :)
Idag och imorgon är jag ledig från jobb, men har då skola istället.
Det går bra nu !

Har precis tagit en walk och ätit frulle, frullen var ingen höjdare idag.
Hahahaha !
Hoppas att lunchen smakar bättre ;)
Ååååh, nu längtar jag till den !

Efter skolan idag ska jag försöka klämma in ett spinningpass, men som
det ser ut just nu är det fullt på det passet.
Ska in och kika med jämna mellanrum hur det ser ut.

Vad ska Ni hitta på då ?
Finns ju inte sååååå mycket att göra där ute när vädret inte är så roligt.
Annars hade man ju kunnat hitta på saker :)
NU vill jag ha sol !!

Och NU måste jag sluta snacka och klä mig.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0