en fin dag som denna

Aj, aj, aaaaaj :(
Min fot gott folk, min fot.
Den gör så HIMLA ont !!
Jag vill hugga av den....eller nej, inte riktigt men lite.
Imorse när jag vaknade hade jag inte samma värk som jag hade
dagen innan, skönt tänkte jag.
Men så klev jag upp ur sängen och DÅ gjorde det helt plötsligt ont igen.
VA TUSAN !!
Kan det inte ge sig....
Fy så tröttsamt måste jag bara tillägga.
Annars har det varit en fin och bra dag :)

Dagen började med en god frukost till ett mycket fint väder och
det gillar Vi väl alla.


Mr F hade hackat jordgubbar åt mig, så det var bara
att fylla på med mjölk, GOTT !


Underbart väder redan halv 8 imorse

Vid 12-halv 1 snåret kom Emil och Sorken förbi, Vi stack och lunchade.
Det blev "buffe" på American Pizza Palace, mumsis.
Efter det blev det loppis, TJOOHOO !
Hittade värdelns finaste klocka, men ingen fanns till hands för att sälja
den åt mig :(
Dock betyder detta bara att jag MÅSTE åka dit fler gånger ;)

Väl hemma igen får jag ett telefonsamtal av min P-L och hon hade
myyyyycket "goda" nyheter.
Hon ville ha SUSHI :D
Och det vet Ni alla att jag INTE tackar nej till, sagt och gjort sushi
blev det.

Tiden gick och P-L for hem, själv åkte jag till mamma och pappa.
Där hemma planterade jag om mina skott jag fått från jobbet och nu
står krukan i sovrummet.

 
HOPPAS att den överlever för då kommer den att bli så fin

Tänkte ta en runda med hunden och cykeln då det är väldigt
jobbigt att gå nuförtiden :S

SNÄLLA, bli bra nu !!

Glada besked från Bengt idag, kyrkan är bokad och klar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0