blä för Guss

Home sweet home :)
Nu är jag hemma och längtar så till sängen.
Har jobbat och efter det kom Mr F och Guss och hämtade mig
och tillsammans for Vi till Mr F's päron.
Åt en massa apelsiner och pratade en massa goja.
Men nu är jag som sagt hemma och det är nice må Ni tro.
Imorgon ska jag upp klockan 5, jobbar till 15 och sen blir
det Stockholm.
Ska bli fint de ;)
Längesen man gjorde nåt tillsammans med sin snygga kille, men
nu hoppas jag som sagt på att det ska bli av !!

Idag slutade min elev...tråkigt :( 
Kommer att sakna henne massor !!
Fick en present av henne, ett litet Lycko-Troll som jag
ALLTID ska bära med mig sa hon och en godispåse.
Tänk att hon visste EXAKT vad jag ville ha :D
FANTASTISKT !!
Hoppas att hon kommer tillbaka i sommar....


Gulligt va ? Rosa och allt !

Vet Ni Gussi har lagt nåt JÄTTE äckligt på vår balkong och jag vågar inte
titta vad det är.
Mr F får kolla, usch såg ut som en död råtta.
SHIT !! Jag spyr !!

Tycker inte Ni att den här doften luktar underbart ?


Yankee Candel med doft av clean cotton ?
För mig finns det ingen godare doft

 
Har även doften som spray och som sånna där "kakor" man
smälter med hjälp av stearinljus, här hemma luktar det
ljuvligt !!

Vågar jag gå ut och kolla vad som ligger på balkongen ?!
Nej...jag gör nog inte det :S

Nån som blivit blåst idag ?
Inte ?
Inte jag heller.
Men jag antar att det är så det är så man har huvudet på skafft ;)

Nattis på Er, nu ska här sovas.


Kommentarer
Postat av: Frederica

Låter som en härlig doft :) Vart köper du allt de där?

2011-04-02 @ 00:48:16
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0