Trötter

JÖSSES Amalia va trött jag är :(
Har då inte mycket att vara trött över, men Gud i London nog är jag det allt....
På tal om Gud i London så ska min syster och hennes Sparris dit om ett par dar.
KUL för dom....minder kul för en annan.
Jag vill ju OXÅ resa !! Jag vill resa nu, nu, nu, NUUU !! Men icke.
Kommer dock få en mindre "hacka" av min far i början på nästa år så Vi lä la se
vad jag gör med dem.
Dock har Vi andra planer här hemma så det kanske blir till att spara ;)
Bästa vore om jag vann på LOTTO.....men det förutsätter ju att man oxå
spelar, för annars blir det då svårt till att vinna några stålar ?!

PUH !! Imorrn är jag ledig, ska bli så skönt.
Ska ligga i sängen och pilla naveln heeeeela dan faktiskt.
UNDERBART !!
Och med tanke på morgondagens ledighet kommer jag och vara
uppe länge ikväll ;)
Kanske till och med är vaken vid 23-24 tiden inatt och det är då inte
fy skam ska jag be att få tala om.
Har laddat hem HELA säsong 6 av 2 1/2 man så här ska det bli
maraton framför datan.
Den som vill göra mej sällskap bara kom, men glöm då
för Guds skull inte chipsen !!

   
Thailand 09. Va sa Du ? Om jag vill tillbaka ?! Skojar Du ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0