Julpynt

Tjena Hejsan
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan
snart ska slå 21, för då slutar Jasse jobba och jag
ska hämta henne :D
Rykten går att det oxå kommer att bjudas på råfisk
om jag kommer !! Och det kan väl ingen människa i världen tacka nej till ?!
I COOOOMING !!

Annars har jag varit och tränat idag samt shoppat med min mor och far.
Jag älskar att åka och handla med dem, brukar alltid komma hem med så
mycket saker som jag annars aldrig skulle ha köpt.
Hahahahaha XD
Idag köpte jag lite julpynt, men finast var min nya elljusstake <3
Den står i sovrummet och lyser just nu.
Vet att 1:a advent inte är förrens på söndag, men då
jobbar ju jag så jag måste göra det NU !

Sen har jag även köpt väggfärg så planen är att jag och Jasse
ska måla hela kvällen lång ;)
Hoppas att även hon gillar min briljanta ide ?!

   
Fint va? Jag är då nöjd.
Hoppas att Mr F blir gla då han kommer hem på lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0