1:a advent

Tänk vad tiden går fort, idag är det redan 1:a advent !!
Kan knappt tro det.
Hela året har gått så snabbt och nu står Vi här i juletider igen.
Är nyss inkommen med hunden, vilket väder det är där ute.
Snön bara vräker ner och vinden viner som aldrig förr.
Men det är väl så det ska vara denna adventsmorgon eller vad säger Ni ?


Min mobilkamera gör bilderna orättvisa, det Ni inte ser är ALL
den snö som vräker ner. Men kolla min mössa så
ser Ni att det faktiskt snöar en hel del och då har jag
skakad av mössan 2 gånger redan :)


Gussis och mina spår var igensnöade då vi kom hem....


Ha en trevlig 1:a advent !!

Nu går jag snart och jobbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0