Vi är då allt bra ändå

Hejsan på Er
Klockan börjar bli mycket, men ett snabbt inlägg
hinner jag nog allt med innan läggdax :)

Jag vill börja med att tacka Alla omtänksamma människor som
varit så fina mot mej, Ni fick mej att tänka om.
Jag är inte bitter på samhället längre, TJOOHOO :D
Alla är inte som dem jag mötte inne på Pluto under Juldagen,
det har Ni bevisat för mej.
Så det finns ju hopp om mänskligheten :)
Jag vill oxå be om ursäkt för att jag drog alla över samma
kam, sorry Guys :(
Meeeeen NU ser Vi framåt mina vänner.

Är det någon som hunnit med att springa på mellandagsrean ?
Inte jag.
Jag har bara hunnit ut på Rusta för att inhandla ÄNNU mera
julsaker för en ÄNNU mindre peng.
YES !! Va jag älskar att fynda !!
Passade på att ta en runda förbi Loppis oxå ;)
Bilder på allt kommer sen för nu ska jag äta, min
mage saknar närheten av mat.
Verre jag har INTE mask så Du vet.









Sant !! Vi är Vänner :)

- Va sa Du magen ? Är Du hungrig ? Okey, jag fixar !
Natti natt på Er


Kommentarer
Postat av: Jag

Va skönt att Du mår bättre.

Kram

2010-12-28 @ 15:20:53
Postat av: Natta

Tack, visst är det :)

Jobbigt vore det annars....

Kram på Dej oxå.

2010-12-28 @ 21:56:15
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0