Guldhamster

Hej Hallå
Hoppas att Ni mår bra allesammans ?
Här hemma är det inge vidare...
Har hänt tråkigheter som faktiskt inte berör någon annan än dem som redan vet
 och därför väljer jag att hålla det utanför bloggen.

Med mej är det annars bara BLÄ !!
I måndags var jag och operera bort 2 stycken visdomständer och idag
ser jag ut som en Guldhamster :(
Japp, Ni läste rätt.....en GULDHAMSTER !!
Är så svullen att man skulle kunna tro att denna Guldhamster
har samlat nötter i sina kinder i heeeeela sitt liv för
att kunna försörja både barn och barnbarn.
Och ONT göre, ont så in i vassen må jag säga.
Värst är det på nätterna och speciellt den natten som var.
Så här i efterhand kan man skratta åt det, men inte DÅ.
Inatt så nockade Mr F mej på tinningen. Gjorde förbannat ont, men jag
var SÅÅÅÅÅÅÅ glad över att det inte var käken som fick sig en smäll :D
Det är inte bara munnen min värker, utan det gör även plånboken min.
Frågade tanten i kassan om jag kunde få delbetala kostnaderna av
dem utdragna tänderna då den ena tanden kostade 3 800 riksdaler att ta bort...
sen få Ni göra en egen enkel huvudräkning.

- Och varför skulle Du vilja göra det? frågad hon mej.
- Öööh....tja, det skulle ju vara schysst att iallafall ha råd med EN julklapp i år, svarade jag.
- Hmmm...ja, näh helst inte faktiskt....försökte hon igen.
- Ja, ja !! Jag får väl betala alltsammans nu...muttrade jag och tog fram kortet.
Kul Jul lixom !!
Hahahahahaha, ooooooorka tycka synd om sig själv :)
Nääh, jag ska sluta opp med det.
Nu blir det mat.....ris med sås som jag kan sörpla i mej. Mmmmm, gott :D


This is Me ( fast med tjockare kinder ) :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0