Aaaaah....nice

Aaaaah !! Här ligger jag ( som vanligt ) och
väntar på att klockan ska slå "mycket" så jag kan
gå och lägga mej.
Har precis tagit några varv i mitt stora badkar och
nu ligger Mr F där och tar några simmtag.
Jag älskar att bada !! Och sova och....
Näh, men ärligt talat så här ser min topp 3 ut då
det kommer till aktiviteter.

1 Äta
2 Bada/duscha
3 Sova


Nice va ?!
Inget av ovanstående innefattar någon ansträngning alls, bara att njuta.
Som livet egentligen borde va om Ni frågar mej :)
Det som dock KAN vara jobbigt och med chans till att riskera
att bränna mest kalorier är OM jag skulle vara
hungrig för då har jag såååååå brottom att få i mej maten så jag
till och med kan bli svettig.
Not fun :(
Nu blev jag sugen på chips !!

Nu har Mr F simmat klart, he's looking good så att säga :D
Måste ta ett snack med honom innan läggdax, börjar 7 imorrn vilket
innebär att jag kliver upp 5.....tiiiidigt.


Nån som känner igen sig ?
Hahahaha !! Jo, visst gör man det :)

Gonatt nu på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0