Tjena

Heeeeeej mitt Viiiiiinterland nu eeeeeee jaaaaaaaaag häääääär 🎶
Jo, ja riktigt så antusiastisk över vädret kanske jag inte är men det duger...kanske....jo, det får lov att duga då det ändå inte går att styra över det på nå vis 😁
Och tur är väl det 😏
Som sagt nu är jag HÄR! Här hemma i Sverige igen. 
Har dock varit tillbaka i hela 1 månad nu. Japp tiden rullar på och vi med den, går inte att stoppa så don't even try 😏
Så 1 helt år och lite till har gått och vår tid i Alicante är förbi ( för den här gången ).
Vi har haft det UNDERBART! Jag kan helt ärligt gråta en liten skvätt när jag tänker på det landet, den staden, människorna, maten, musiken, våra vänner, naturen, havet och alla andra äventyr som vi varit med om ❤️
Men det var dax att resa vidare, göra något annat och därför befinner vi oss just nu i Sverige igen 😊
Här hemma går det bra, säger man så? Det går bra?!
Ja, det rullar iallafall 😊
Jag har börjat jobba igen, lite smått bara, bestämmer mina egna tider så att säga 😎
Kan vara skönt att få bestämma över sig själv emellanåt, ni borde testa det om ni inte har gjort det tidigare.
Tror ni kommer bli förvånade ett flertal utav er över hur great det faktiskt är 😃
På tal om jobb, så jobbar jag just nu, natt.
Har jobbat natt tidigare i mina dar och jag trivs faktiskt ganska bra med det. 
Jobbar även dagar och kvällar med, men det blir ju en ytterligare variation i vardagen om man är lite wild and crazy och vågar klämmer in några nattpass här och där dessutom 👍
Börjar dock bli hungrig....som vanligt 😕
Har några ( ja, några ) limpmackor med hushållsost 😍 med mig. Jag älskar den osten! Mr F säger att den både smakar och känns som gummi då man tuggar den😒
Äh, vad vet han om ost 😝
Jösses! Skulle ha varit gott med varm Oboy till mina mackor 😕
Jag får dricka vatten....
SKÅL!

Vi hörs och ses!
Kul att snacka lite med er ikväll 😊

Till Dig:
Hertiginnan av Gagnef/Los Alcazares jag saknar er massor ❤️❤️❤️
Hälsa El Beny och flickorna från mig och Gussi 😘
You are my number one 🏆
Allting är vitt vitt vitt 🎶
Åååååhååå mera vitt 🎶

Puss på er 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0