Helgen som var

Jo men hej på Er 😊
Nu är det kväll, hej då...
Nej jag skoja bara 😄
Jag vet att det inte var särskilt kul, ska försöka skärpa mig lite.
Jaha som rubriken lyder "helgen som var" har varit bra på alla sätt och vis.
I fredags åkte vi och storhandlade, så nu finns lite att välja på här hemma 😋
Jag blir sugen bara av blotta tanken på det vi har i kyl och frys 😍
Mums så att säga!
Hur som vi går vidare, i lördags åkte vi och köpte en grill.
Yes!! Äntligen!! Jag älskar den!! Grillat är godast!! Grillen ger mig tillfredsställelse på många plan i mitt liv 😄
Så i lördags blev det grill🍗🍔🍹
Massa rester idag, vilket bara är bra.
Jag åt som en häst!
Efter det gick vi med jycken och sen blev det ost, kex och vin 😳
Ja ni undrar som jag hur i hela helskotta fick dom i sig allt det där??!!
Jag har inget svar på den frågan mer än att det gick...
Idag har vi båda haft ont i magen dock 😓
Men solen har kompenserat med sin värme så inga sura miner 😊👍
Vi har haft riiiiiktigt varmt hela helgen, nice må jag säga.
Imorgon är det måndag, har lite att ta itu med fast man inte kan tro det.
Får berätta mer sen 👍

Nu ska vi se på film 📺

Jo kom att tänka på en sak FOTBOLLS-VM i sommar 😱😳😮
Kommer ju bli helt jäkla underbart att följa VM från Spanien 😃😃😃
Jag menar det var ju trots allt Spanien som vann sist och går det lika bra i år......AAAAAAAH roligt 😝
Längtar 😍

Nu film 📺
Yes Sir 💂

Puuuuuuuss alla 💋
Biffar 👍
Master Chef och 🐶

Sooool ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0