Fint som...som...som öl!

Nyss hemkomna från stan, vi har sprungit massa ärenden och käkat en god lunch på en uteservering i solen 😎🍴
Det var riktigt härligt, kan ju ha berott på att en öl även slank ner för strupen 🍺
Skååååål 🍻
Jag är nog fortfarande full 😂😂😂
Nej jag skojar som vanligt 😁
Men jag drack en öl ja 😌

Har även hunnit med en runda med hunden, en kortis på hans egen begäran.
Det är faktiskt skönt på det visat att killen ( alltså hunden ) talar om på sitt sätt vad han vill.
Så han begär att få komma ut, gör det han ska och sen går han in när han är nöjd 👍
Så jäkla skönt 👌
Nu ska jag vila.....japp jag har lätt tagit seden dit jag kommit, en liten siesta brukar aldrig sitta fel😴🇪🇸

Hoppas att ni har haft en fin dag 😊

Hertiginnan av Gagnef: Jag har solat för Dig också idag 😎😘❤️
Utsikten från sovrumsbalkongen 👌

Puss på er 💋

Kommentarer
Postat av: Emma

Men tjäääna! Hur är läget? Jag undrar hur de kom sig att du lämna lilla landet lagom? Är d typ "hemmafru" nu? Jobbar mrF? Kan du inte ta bilder så man får se hur ni bor? pussen

2014-03-18 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0