Balkongen

Men tjenare tjenare!
Jaha fredag gott folk, toppen må jag säga!
Ja inte för att veckodagarna spelar såååå himla stor roll at the moment så att säga men iallafall 😊
Har precis varit ute med hunden, sitter på balkongen och ser ut över havet.
Idag är det solsken och vindstilla, allt som hörs är fågelkvitter och...och...ja när jag lyssnar riktigt noga så hör jag hundskall, bilar, flygplan ja så jäkla underbart kanske det inte va 😂
Fast jo det är det ❤️
Jag gillar kombination 👍
Poolkillen städar poolen, blir nog ett dopp efter det....eller inte 😁
Än är det kallt i vattnet enligt min menig, jag avstår idag.

Jag har ju haft min mamma på besök i 10 dar nu, hon reste hem igen igår.
Saknar henne fast hon inte vågade gå upp på övervåningen själv om kvällarna för att sova så jag fick lov att också gå och lägga mig när hon gjorde det 😳😁😄
Vi har gjort mycket kul! Har inte sett och gjort så mycket innan dess hon kom.
Antar att det blir en annan sak när man vill visa landet man bor i för dom som inte är på plats och dom som inte bor här kanske också har idéer om vad dom vill se.
Så därmed har vi sett och gjort en hel del 👍
Mamma fick även träffa min fina vän Veronica och hennes Gabriel igen, det var längesen ❤️
Men som sagt igår for hon, men hon kommer nog snart tillbaka i sällskap med pappa 😉

Nu ska jag ta en kopp te ☕️
Vi hööööörs 👋❤️😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0