Ooooh

Måndag!! Löningsdag säger dom på radio, men dom verkar inte veta vad dom pratar om....
Min lön kommer inte förrän på onsdag 😒
Men DÅ ska jag åka till IKEA och köpa doftljus 😃
Det luktar vinter hemma hos oss....jo det gör det!! Jag vill därför välkomna våren nu och det gör man genom att hjälpa den lite på traven, bland annat tänder man lite doftljus 😉
Titta bara på idag!!
Finaste vädret!!
Sitter på balkongen och skriver och lyssnar på musik, det till och med hettar i facet mitt 😎
Får väl ingen färg, men det är ljuvligt med värme.....aaaaah ☀
Ska sitta här en stund till.
Sen måste jag dammsuga och fixa disken, inte lika kul.
Kanske laga mat också?!
Tänkte ta en sväng förbi bibblan och låna lite böcker. Befinner mig dock i Stockholm och undrar nu om jag kan låna böcker även här med mitt lånekort som jag har hemma i Västerås. Nån som vet?
Äh, jag får gå och kolla helt enkelt.

Igår efter jobbet gick jag till gymmet som vanligt. Efter det for jag till Skultuna och firade Simon som fyllt år.
Åt en massa kladdkaka, ooops 😳
Vid 7 åkte jag till Hammarby och hängde hos Svärisarna. Sen tog jac och Mr F's syster och systerdotter bilen till Burger King....ja jag vet, IDAG IGEN 🍔
Men jag blev ju bjuden och då tackar men inte nej 😜
Och efter det åkte vi mot Stockholm och här är jag nu.

Är ju lååååångledig några dar framöver och kommer hänga en hel del här i Storstan. Tänkte därför gå förbi nåt utav alla gym här omkring oss och kolla vad som är billigast.
Har ju träningskort på Friskis, MEN trots det kostar det 50 spänn att träna här i Stockholm på deras anläggningar. Dåligt! Undrar varför?
Tränar man på SATS kan man träna på alla SATS i hela Sverige. Så ska det vara 👍
Strunt samma nu, allt kan inte alltid vara logiskt.

Nehe, ska väl luta huvet mitt bakåt och njuta lite innan allt "jobb".

Hörs 💋


Kommentarer
Postat av: v

jag blev juh bjuden.. ?;) hahahaha
basta repliken.. ;) hahaha! :D Sitter och laser din blogg, ska snart kila hemot och sitter och skrattar for mig sjalv! haha basta du! <3 puss

2013-02-27 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0