Sova

Ville bara önska Er alla en god natt och hoppas att ni drömmer många fina drömmar :)
Själv är jag helt slut. Känner mig som en uttömd tandkrämstub, speciellt i benen mina.
Samtidigt är det en skön känsla på nå vis, man vet att man har jobbat iallafall om jag säger så ;)
På tal om jobb, idag fick jag reda på min nya lön :D
Tjoooohoooo!
Ha ha ha! Det var ju inte så att jag öppnade vår vinare sparad från år 1978, men nog blev jag glad alltid.
Blev även väldigt glad över orden jag fick i samband med löneförhöjningen så jag kan inte annat än att vara nöjd <3

Nu ska jag sussa :)
Det är en ny dag imorgon med, som tur är ;)

Saknar min vän.....


Kommentarer
Postat av: v

jag saknar dig!! <3

2012-10-28 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0