Hoho

Heeeeeeeeeeej :D
Här sitter jag i Stockholm och har det bra.
Har precis avnjutit....och där tog jag i lite grann kände jag, man kan säga så här iallafall att jag har precis har ätit klart min frukost och gått en 40 minuters promenad med jycken så nu kan jag gått slappa en stund.
Snart ska hunden få sitt och sen måste jag ju ut igen, men det är riktigt fint ute så det gör inte så mycket. Fint men kallt.

Idag kommer min pappa hem från Iran, jag ska hämta honom på Arlanda.
Nu har han varit borta i snart 1 månad så det ska bli kul att se honom igen :)
Hoppas att han lyckades laga min klocka där nere ;)
Jo, han tog ju med sig min matta ner till Iran för att tvätta upp den.
Dels är det mycket billigare där än här och dels inbillar jag mig att dom är mer kunnigare där nere då det gäller persiskamattor.
Hur som helst så började det brinna på tvätteriet och ÖVER 100 mattor brann inne, ja alla mattor brann upp utan min!!
Fatta, min lilla matta klarade sig!! Ibland ska man ha tur ;)

Såg ni programmet "Så mycket mycket bättre" igår?
Det gjorde vi. Fy 17 va bra det är!!
Vet dock inte vilka hälften av dom som deltar i programmet är, men det var bra :)
Sitter spikad framför tv:n nästa lördag också ;)

Nu ska jag se lite på tv.
Heeeeeej!


Kommentarer
Postat av: hertiginnan av Spanein..

du verkar som om det vander smott infor det nya aret ;) haha borjade bra med din matta dar.. ;) haha

2012-10-28 @ 14:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0