Toppen väder!!

Fina fina väder :D
Va man blir glad av dagar som dessa! Jag och Guss har precis kommit in från en kort promenad. Det går verkligen inte att promenera med honom i denna gassande sol vi har just nu....får mig att tänka på de dagar som antagligen kommer å bli ännu varmare inom en mycket snar framtid :S
Vi får helt enkelt ta dom riktigt långa rundorna under tidiga mornar och sena kvällar.

Annars då? Jag har varit på loppis, hittade inget....slarvade dock mig igenom det mesta, men det var ju så mycket folk och så denna sol! Börjar få ont i huvudet dessutom, måste pimpla mer vatten. Kanske hinner jag tillbaka till loppisen innan stängning? Dom har ju dessutom försäljningsdag även imorgon så det löser nog sig ;)
Har även hunnit med en sväng in till stan, gick en sväng på Söder men där blev det bara en fika. Lika glad är jag för det ;)

Tänkte ta och käka lite, vet dock inte vad? Va ska ni käka? Ge mig lite tips :)

Ska dra i mig lite mer vatten här hemma på balkongen innan jag gör nåååååånting annat :cool:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0