Snart måndag

Jaha då var det söndag, snart måndag och då ska jag jobba igen :)
Just nu sitter jag i min feeeeeta fåtölj och ser på tv.
Har varit och handlat med Guss, efter det har vi käkat frulle och nu har jag påbörjat städningen...gick dock endast 23 minuter innan jag tröttna och satt mig framför tv:n :S
Hur gör man för att få inspiration till att slutföra sina påbörjade projekt? Typ städning, jag kräks varje gång det ska göras...bläk!
Men jaaaaaaa, jag ska fortsätta med det. Snart ;)

Vaaaaa?! Såg nyss på tv att det finns en mini-laserapparat som man kan använda hemma :D
Finns att köpa på Elgiganten bland annat. Men tror ni att det funkar? Låter lite farligt? Om ni har en sån apparat själv eller vet nån som har en snälla berätta för mig om den är bra, för då vill jag ha en ;)

Bläk....nu ska jag städa igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0