Shit!!!

För första gången i mitt liv är jag livrädd för en människa trots att jag har Guss med mig :S
Vi är ute och går och framför oss går en " helt vanlig tjej " tills hon börjar prata med sig själv. Efter en stund börjar hon skrika och svära åt sig själv?! Läskigast var det då hon stannar och börjar skrika och svära åt mig :S
Omg! Omg! Omg! Tusan va rädd jag blev. Guss ville stanna och titta på henne, men det satte jag genast P för! Usch! Skyndade mig ifrån henne så snabbt jag bara kunde.
Känner mig lite dum dock...
Hon mår säkert inte vidare bra, men jag blev lite nervös över hennes beteende det erkänner jag.

Nej, nu vänder vi och går hem. Guss ska få sina öron tvättade innan läggdax ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0