Iiiiih!

Aaaaaaaaaaaaaah! Glidflygande trädsnoken :S
Fyyyyyyyy farao!!!!
Sitter och kollar på nå naturprogram och då dök den "flygandeormen" upp, jösses jag fick rysningar över hela kroppen.
Ååååh, nu kom det upp en BEAUTIFUL Paradissnok näääääh men oj. Bläääää! Ha ha ha! Ni undrar säkert varför jag kollar på programmet...det var på när jag vaknade på soffan efter över 1 timmes sköööön sömn ;)
Nä men sluta nu!! Pälsfladdrarna?! Ha ha ha! Ganska gulliga var dom faktiskt :)
Iallafall ungen och ENDAST ansiktet, för nu fick man se den "flyga" och då var den inte nice...
Nog pratat om detta! Ha ha ha!

Jag och Guss var ute på promenad tidigare, vi traskade omkring ( mesta dels i skuggan ) i säkert 1 timme ( hunden min är så envis ) och den promenaden resulterade i att hunden min sover än. Han vill inte ut och kommer inte när jag ropar...
Antar att hans sega beteende även beror på alla tabletter han får. Stackarn.

Jag börjar bli hungrig igen...
Har ju en massa bullar, men det kan man inte leva på hela dagarna även om jag så skulle vilja :love:
Borde även duscha eftersom jag jobbar imorgon, eh ja kanske inte bara därför men bland annat därför ;)
Det får bli senare, nu ska jag få i mig något och sen ska hunden med mig punkt slut.
Undrar om det är lika varmt ute än?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0